Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя гарнитура на глава 155 2.0 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се сменя гарнитура на глава 155 2.0 16V

    Утре очаквайте подробни снимки на висчко кое как се прави като хората
    И моля да не става поредната ХРАНИЛКА
    Аз Ще си критикувам предишния ремонт , а пряко свързаните със него да си мълчат.

    Малко хистори
    След смяна на гарнитура на главата след 3000-4000 км тя пак замина
    предишния път се разви болта на шайбата на ангренажа
    След ремонта на главата във Джудит и монтажа и демомтажа при Румен сега пак е за смяна гарнитурата
    Утре очаквайте снимки и обяснения кое как се прави,защото сега двигателят е улаят целия във прясно масалце от много места - бе от където е могъл е текъл и се чудех що наливам литър на 1500 км , ма то не го горяло толкова колкото го излизвало
    нищо де сега всички дефекти от предишния ремонт ще бъдат отсранени
    лошото е че след 2 шлайфа главата е свалена близо 1мм и не е ясно какво ще се случи като я качим , да не вземе да удари или да има детонации

    ето и снимки на нагара на буталата












    Last edited by WhitePower; d.m.y г., 20:17.
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  • #2
    Колега , много жалко че пак си отворил мотора . Надявам се да е за последно разглобен . Наистина 1мм е много ,дано да няма ядове .Успех
    LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
    LANCIA THEMA 2.0 8V
    ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
    ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

    Comment


    • #3
      100 процента мисля ,че трябва да смениш главата,а доколкото за ремонта ...........
      155 осем хиляди клапана 16 вериги
      0884650778 токи4а

      http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

      Comment


      • #4
        Ще види колко са вкопали клапаните
        предишния път е шлайфана със много и сега със 0.4 и си ...... под маркера съм
        бе колкото изкара , то нема как но стоп да се шлайфа , пак ще видим може и да разредим мотора малко и да турнем една турбина )
        има време всякакви еретични мисли ми се въртят във главата

        ето и малко снимчици
        едно бутало е изчистено , и едно се е самопочистило от нагара като е смукало вода






        чисто нова ) леко свалена , бе като състезателните коли ще стане




        до колкото успях да ги измия колекторите





        още едно бутало е изчистено


        туй ме измори малко


        гарнитура оригинална , що ли си мисля че и миналия път беше във същата опаковка ( но мина много време не съм сигурен )


        един много хубав теч на масло от отзадната страна на мотора , и да обясна за незнаещите и неможещите
        КОГАТО СЕ СЛАГА ГЛАВАТА СЕ СЛАГА СЪС КОЛЕКТОРИТЕ
        щото 80 % от болчетата на смукателя от долния край не бяха стегнати а там има и една масленна магистрала за плунжера
        сега колекторите са свалени и монтирани на главата и са готови да се пуснат със нея







        ето малко тема за размисъл и генератор на еретични мисли
        колко е лесно и елементарно тука чак ме сърбят ръцете
        Last edited by WhitePower; d.m.y г., 12:24.
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          Сигурно много остро я караш тази кола за да се стигне до тук. Стискам ти палци след твоя ремонт.
          Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

          Comment


          • #6
            КОГАТО СЕ СЛАГА ГЛАВАТА СЕ СЛАГА СЪС КОЛЕКТОРИТЕ
            щото 80 % от болчетата на смукателя от долния край не бяха стегнати а там има и една масленна магистрала за плунжера
            сега колекторите са свалени и монтирани на главата и са готови да се пуснат със нея
            Е не е задължително. Може да се свалят колекторите до гумените маншони.

            И нещо не по темата - като гледам как са ти монтирани щуцерите на газовата уредба, мисля че имаш проблем при подаване на пълна газ ... освен ако не са скосени вътре в колектора по посока на движението на въздуха...ама не ми се вярва.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              карането неми се е променило от какво съм я купил тая кола
              аз за газта ми незнам вътре си стърчат едни пишки и за пълната гас некви проблеми да има не се сещам
              харчи си малко повечко 16 на 100 ама и бензин толкова харчи .
              за вървежа ми нема неква огромна разлика
              за колекторите да и само до гумените да се монтира на главата
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #8
                Готова е и запали работи иделано даже мърка , интересно защо никога не съм ч чувал толкова тиха
                днеска имам да сменя пистовия ремък , да си намеря щека за маслото и качвам подкалника и пак на пътя
                Искам да искажа ООООгромни благодарностти за Дригата че удари едно рамо за колицата
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #9
                  Браво! С тези подробни снимки материала можеш да го качиш и в "УИКИПЕДИЯ"
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                  Comment


                  • #10
                    ее чак там , важно е да се знае как се прави ,
                    не съм снимал зацепването
                    важнто е че бачка
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #11
                      днеска покарах малко и се оказа че моторчето за празния ход беше направо блокирало и некви високи обороти ми държеше
                      пуснах го за 20 минути във ултразвуковата вана и направо излезе като ново сега нема никакви драми
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #12
                        вече навъртях е първите 20 км
                        много мазно работи мотора , май никога не е работил така
                        пам малко драми със МПХ -то , разгобих го тоя път и поседя във ваната половин час , след това вече светеше и се движеше по мед и масло , явно първия път много го бързах и не съм го изчистил добре във ваната , въпреки че течността стана за гняс
                        странното е че колата ръмжи давам и гас оборотомера свършва но не се случва нищо

                        Не трябваше толкова време да свиквам на пунтото , сега алфата ми се струва много тромава - ама мнооого
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment

                        Working...
                        X